7.26.2009

fotorelacja z warsztatów.



wczoraj, tj w sobotę w Galerii Retro w Katowicach Córka miała zaszczyt poprowadzić warsztaty podstaw filcowania na sucho. :)
Było kameralnie, wesoło i twórczo.
Nastrój stuprocentowo wzmacniało samo pomieszczenie, które jest miejscem z klimatem. Polecam serdecznie, żeby pójść pomacać wszystkie cuda, pooglądać piękne zdjęcia.



Każda z Pań dostała paczuszkę, która zawierała 6 kolorów wełny czesankowej (akrylowej, farbowanej i merynosów; łącznie ok 50g), igłę do filcowania, zawieszkę na broszkę, zestaw do wiszących kolczyków.
Mam nadzieję, że warsztaty spełniły oczekiwania. :)

Zrodził się także pomysł na wprowadzenie ich jako stałej oferty.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany, prosimy o kontakt na naszego maila. :)
Dodatkowo chcemy stworzyć kilkuosobową grupę, która spotykałaby się raz w miesiącu i dzieliła ze sobą nowinkami i pomysłami.
Serdecznie zapraszamy!

Natalia.

2 komentarze:

  1. takie warsztaty to dobra rzecz. ja już zostałam przeszkolona przez koleżankę i wiem jak zrobić kulkę z filcu! oczywiście podzieliłam się wiedzą z zakresu fimowania. niestety filcowanie mnie nie przekonało. moje paluchy były strasznie pokłute!
    poza tym fajna jest ta galeria Rrretro! (:

    OdpowiedzUsuń